tiistai 12. kesäkuuta 2012

74 päivää 17 tuntia

Noniiiiiin. Vastasivat viimein sieltä koululta. Sanoivat, että ei ole kyseinen aika auki suomalaisille, koska kaikki suomalaiset haluaa sillon phukettiin! Mutta jos välttämättä juuri silloin haluan niin voidaan ehkä jotenkin muuten se järjestää. Pistin takasin, että joo kyllä sille nimenomaiselle kurssille haluan eikä kiinnosta onko siellä muita suomalaisia, kuhan mä oon siellä.

En mä tonne reissuun oo suomalaisia menossakaan tapaamaan, vaan mielellään ihmisiä muualta maailmasta. Ja kurssille haluan, koska sitä kautta saa kontakteja ja mahdollisesti jonkun kivan työpaikan, niin että saisin olla reissussa pidempään. Toivottavadti ttää nyt järjestyy, ettei tarvi stressata koko ajan.

Oon myös harkinnu reissupuhelimen ostamista. Kahdesta syystä, A) mun puhelin makso reilu 400 ja vituttais jos se pöllittäis B) haluisin pitää myös suomiliittymän auki, jos joku haluais ottaa yhteyttä täältä kotoa päin. Oon siis niitä kattellu, oon vaan vähän pihi. Eikä kelpaa mulle ihan mikä vaan, en mä silti mitään paskaa puhelinta halua. Käytettynä vois ostaa jonku semijees puhelimen ehkä....
Pitäs ostaa uus kamerakin. HYI TÄTÄ RAHAN MENOA.

Eipä kai tässä muuta. Lähen äitille pistään ripset ja kynnet kuntoon :DDD





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti